THE FEMALE QUIXOTE HOMELESS DIARY
travelling all the way down to you.

2010年6月28日

停不下來



"Have you never stood on something really high and wanted to know what it would feel like to fall all the way down? It's not a bad thing, it's something that you naturally think about when your at a high point somewhere, to wonder what it would really feel like, not to die but to fall as if you're flying!"

不知道是第幾次決定再也不要聽到任何關於你的消息然後在渾渾噩噩的幾小時過後再想起你

刻在我的腦子裡啦你的形狀你的影子你的聲音你的味道你的手怎麼忘也忘不掉

老天都隔了那麼許多日子飛快的速度逃離你和我

還是相信總有一天我會找到某個適合懷念你的姿勢某個比較不感到心痛的方式

在這之前我只好縮在自己的小床看著頭頂上的烏雲然後像蝦子似地捲成一團

像隻無助的長腳全糾結在一起的蜘蛛或是強忍不耐煩低頭為自己穿起一雙雙鞋的蜈蚣

我在學著站起來學著走幾步然後才能邁開步伐使出全力往前奔跑

無論動作多麼慢至少我一直沒有停下來

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...